Badevehande Güzel anneler malum gaz yapıyor diye sütü yoğurdu gaz yapan ne varsa kestim. Kış sebzeleri de aynı şekilde gaz yapıyor. Bu kabızlığa karşı ne yemeliyim?
MrsAkkurt Badevehande Ben bol kimyon atıp elimden geldiğince herşeyi yiyorum her sabah aç karnına kayısı çayı içiyorum ve gün içinde rezene içiyorum ama sabah aç karnına kayısı çayı çok iyi geliyor bana aktarda satılıyor her iksiide
rukiye-02 Badevehande canım ben hergün rezene içiyorum hiç kabız olmadım hatta karışım yaptırdım kimyon anason rezene karışımı 😘 bu arada ben pazartesi ameliyat olacağım ya moralim çok bozuk
Natlus Badevehande Yemeklerine kimyon kat canim ayricada kuru kayisi ve kuru siyah uzumu suda hasla sonra blendra vur hergun yemklerden once tuket kabizlik problemi kalmiyor.
birtutammutluluk Badevehande zeytinyağı içmenizi tavsiye ederim, mideniz bulanmazsa. işe yaradığını gördüm 👍🏻 Birde kuru kayısı üzerine sıcak su döktüm. Yumuşadı iyice. Hem suyunu içtim hem kendisini yedim
rukiye-02 Badevehande canım böbreğimde taş var ya taşlarım alınacak sol böbreğe tel takılmıştı o alınacak sağa tel takılacak 3 ay sonra da tekrar ameliyatla o tel alınacak o kadar moralim bozuk ki korkuyorum hem 😥😥
Badevehande rukiye-02 ay evet kıyamam sana bennn ama o kadar güçlüsün ki daha önce nasıl başından kalktıysan yine yapabilirsin kuzum hem eşin destek sana ailenden de vardır mutlaka yardımcı hemencecik bebeğine kavuşmak için güçlü kalmalısın korkma rukişim❤️❤️
Arzu0101 Badevehande canım başladı desene senin sıkıntın da... Kimyonu bol kullan bide kayısı kompostosu sabahları aç karnına ye güzelim o seni rahatlatır