1 hafta önce riskli sonuç aldım ama kesinlikle sıvı aldırmayı düşünmüyorum, bana kalırsa sizde aldırmayın düşük riski çok fazla oluyor. Doktorunuzu değiştirin tek doktorla kalmayın gerekirse hastane değiştirin. Sıvı aldırdıktan sonra bebeğinizi kaybedip sağlıklı olduğunuzu öğrenirseniz o acıya dayanamazsınız. Her şey Allah’tan Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻