emine45 Herkese merhaba biliyorum burası hamilelik grubu ama diğerne geçmemiştm bbğm 35 gnlk kalça çıkıklığı testi oldu 2a çıktı yani normalin bir altında başına böyle bir şey gelen oldu mu çift bez kullan ded doktr geçer mi moralmz çok bozuldu🙁😪