gzm_42 23 gunluk bebegim var sariligi hayla gecmedi bugun doktorumuz luminaletten diye bi hap verdi bebek icin bunu kir sabah aksam erit icir dedi hic basina boyle gelen var mi kararsizim tedirginim hap olunca bilgili anneler yazabilirler mi lütfen
26082014 gzm_42 Oğlum 6 buçuk aylık sarılık olmadık hiç sık sık emzirdiğim için ve ben ilk defa duyuyorm hap vermeyi genelde ve çoğunlukla sık sık emzir der her doktor bence bi doktora daha götürün
Grhn gzm_42 ilaç vermekden korkmayın yiğeniminde 3 ay sürdü ilaç kullanarak geçti ve akşamları odayı ısıtıyorlardı bebeği çıplak edip ışığın altında 10 dakika tutuyorlardı. Merak etmeyin uzun süreli olanlar ilaç kullanıyor inşallah faydasınj görürsünüz
Gizoo gzm_42 bir yakınım aynı durumu yaşadı ona da o ilaçtan vermişler, hatta bugün 40 ı çıktı ve sarılığı yeni geçti. Doktorunuz verdiyse kullanım mutlaka çok geçmiş olsun.
Kayraymina gzm_42 benim oğlum sarılık oldu ben akşama kadar 5dakikada bir emzirdim akşamda sabaha kadar 5 dakikada bir alarm kurdum emzirdim hıc uyumadım o gün sabaha hiçbirşeyi kalmadi
26082014 gzm_42 ya kimisi demiş uzun sürenler ilaç veriliyor die aynnde öleymiş doktorumuza sordum ben daha 23 günlük bebek ne ilacı dedi sık sık emzirilcek eğer 3 aya kadar geçmezse ilaç veriliyor dedi daha çok küçük ilaca erkenmi başlanılacak dedi
gzm_42 Grhn ay inşallah canım yaa valla daha kucucuk insan korkuyor bugun kan alirlarken icim parcalandi valla inşallah hemen gecer . yigeninizede bu ilactan mi verdiler acaba
Grhn gzm_42 ilacın ismi malesef aklımda değil baya zaman geçti çünkü 😋 korkmayın kötü bişey olsa doktor zaten önermez
gzm_42 26082014 evet cok kucuk daha ama sarilik gecmeyince mecbur veriyorlar demekki Allaha emanet yavrum ins
gzm_42 Prenslerinin_annesi ilk zamanlar cok uyuyodu simdi uyumuyo gaz sorunumuz da var gaz geldi mi basiyo bagliyi boyle boyle buyutcez insallah
Bebebebem Benimde 18 gunluk bebegim var hala sarilik 14 te degeri sık sık emziriyorum doktor emzir dedi başka bi doktora goturucem bende
defne55 Bebebebem değer 14 olunca sarılık mi oluyormuş benim bebegimin 13 dü doktor sarılık yok gayet iyi demişti