Glybskl Geceli gündüzlü sürekli uyuyorum bu hafta. Aranızda yaşayan var mı normal mi bu yaşadığım kafam kalkmıyor kızlar anlam veremedim 🙄
Lindam Glybskl bende 35+6’yım hiç uyku sorunum yok. O dediğinizi ilk üç ayda bide gebelik şekerim çıktığında yaşamıştım
Betulyavuz Glybskl gecen hafta aynı dediğin gibiydim . Bu hafta çok şükür öyle değilim daha iyiyim dincim 35+2 günlük hamileyim
Glybskl Deletedmom00710 hamileliğimin başında yaşadığım gibiyim resmen ya doktorunuza sordunuz mu bende kapı dışarıya çıkmak istemiyorum aynı durumdayım 🙄
Glybskl Lindam gebelik şekeri bende de çıktı ama şuan iyi durumda sorun olmuyor şeker ile ilgili hep uyuyorum tabi iki saatte bir uyanıp tuvalete kalkıyorum yada saat başı
Glybskl Lindam evet canım doktorum cihaz yazdı ücretsiz aldık takip yapıyorum her ay da çubuklarını yazıyor