NihalBedir 25 kasım adet günümdü 24 ünce 97 cıktı kan değerim 1 inde de 2203 cıktı sizce iyi mi bana biraz düşük geldi#
Kbr_2019 NihalBedir maşallah gayet güzel 2 günde bir en az 2 katı çıkması gerekiyor seninkide gayet güzel artmış ne bu karamsarlık🙊 bu süreçte sana zarar vericek en kötü şey stres heleki herşey yolundayken. Artık kontrole gidebilirsin kese görünür
FulyAtik NihalBedir yani neden kafana takiyorsun herkesin dedigini saglik ocagindaki kisi biraz sacmalamais kusura bakmada gayet güzel sonuclarin masallah 🧿
NihalBedir Gerçekten mi sağlık ocagindaki dr da düşük dedi ama hamilesin dedi ebe normal gayet iyi dedi bana da düşük geldi o yüzden dünden beri karamsarim canım sıkılıyor
Kbr_2019 NihalBedir 25 kasım 100 27 kasım 200 29 kasım 400 1 aralık 800 ve bunlar sağlıklı gebelik denilebilmesi için en düşük değerler iken seninki 2200 🧿 ciddi anlamda süpeer🙏🏼