Elif_t Bugün şeker yüklemesi yaptırdım yarın sonucu alacağım ama ayaklarımda ve dizlerimde çok fazla kaşıntı var. Yaşayanınız ya da sebebini bileniniz var mı?
tugceavkrn Elif_t gebelik alerjisi diye duymuştum öyle bisey olabilir dogumdan sonra geciyormus hemen kaşıntı tabii