Ben yıllardır çekiyorum 10+4 oldum var yine ilaç kullanıyordum 3 güne kadar şurup kullanmaya başladım. Dün 3 kere içtim.Soğuk süt fayda etti gibi bana sadece 2 yudum alıp bırakıyorsun başlayınca 2 yudum daha içiyorsun.Ama soğuk olması şart.Maalesef doğuma kadar devam ediyormuş.