Selam kızlar, bende doğurdum şükür.rüzgar gibi geliştti diyebilirim olaylar için😊saat 3 civarı suyum geldi.sanki 2 bardak suyu eşofmanımın üstüne dökmüşler gibi.hemen lavaboya gittim.tutulmuyor da.ailemin yanındaydım.hemen annemi uyandırıp suyum geldi ama panik yapma dedim🤭🤫tansiyon hastasıdır kendisi.korktum onun için.annem kızımla kaldı, babam hastaneye getirdi.doktor kontrol etti, 3 cm açıklık ile yatışım yapıldı.ama sancı falan yok.saat 10a kadar hiç sancım olmadı🤷🏻♀️sonra doktor bi ilaç koydu alttan, onunla birlikte Allah Allahhhhh 😄 10da başlayan sancım,11:10da 9 cm açıklıkla odadan çıkmamı sağladı.doğumhanede artık son sancıları çektim 1-2 dk.doktorun gelmesi, benim 3.ıkınmam ile oğlum 2750
gr ile kucağımdaydı.epidural yaptırmadım, çünkü 1 saatte 3ten 9a açılmam oldu.içten 2, dıştan 3 dikışım vardı.şimdi iyiyim çok şükür🤲🏼Doktorum ce ebem bile maşallah pek bi hızlıydın, 15 dk da doğurup çıktın dedi😄🌺🥰 varsa sorularınız elimden geldiğince yardımcı olmak isterim😊