Ati22 Stella_ çok erken gitmemiz gerekir öyle duymuştum. Sabah 5 6 gibu. Çok kalabalık olduğunu soylemistiler bana. Ama yine de arayıp bı sorun.
Stella_ Ati22 ulasamiyorum ki 😑 calistigim icin gittigim gun muayene olabilmem lazim o yuzden merak ediyorum