Kızlar ben 39 haftalık hamileyim ve bu zmana kadar hep özel bi muaynanede olan doktoruma gittim doktorum Doğumum başladığında istediğim herhangi bi hastaneye gelip doğumumu yaptıracak sorum ise şu Doğumdan sonra devletten alınan Doğum parası süt parası deniliyor ben bu arayı alabilirmiyim yoksa özel bi doktorda yaptığım için alamazmıyım lütfen bilgilendirirseniz sevinirim 🙈🙏