nursenakaynak01 12 haftalık anneler cinsiyetler belli oldumu kusma bulantı devam ediyor mu hala neler yiyorsunuz nasıl besleniyorsunuz hadi gelin sohbet edelim
Eliisss nursenakaynak01 12+3 oldu dün 2li tarama test için gittik malesef cinsiyetini öğrenemedik mide bulantim hala devam ediyor 😓
benim-kalbim-o nursenakaynak01 Kusma bulanti olmadi hiç çok şükür 🤗haftaya ikili testte insallah cinsiyeti ogrenecez. Ceviz muz süt meyve badem bu tür şeyler tüketiyorum yemek dışında 😊
hndgkct nursenakaynak01 Cuma günü 12 hafta olucak ikili tarama testi için doktora gidicez canım kusmam hiç olmadı sadece idrar yolu enfeksiyonu oluyorum devamlı geçmek bilmiyor bir türlü bol su içmeye çalışıyorum yemem aynı şekilde devam ediyor bir sorun yok şimdilik canım 🙏 merakla bekliyorum doktora gitmeyi 🤲
Nurunilkmucizesi nursenakaynak01 yemekten tiksiniyorum :( bulanti ilaciyla duruyorum hiç birşey yiyesim yok. Birakın sütü kuruyemısı suyu zor içiyorum. Bir yandanda üzülüyorum açmi birakiyorum diye.. cuma günü ikili tarama var Rabbim hayırlı sonuclar nasip etsin Cem-i Cümlemize sağlıkla sıhhatle alalim kucağimiza🤲🏻❤️
Meslina06 Ya 12 haftaya kadar hiç bu kadar bulantı kusmam olmadı 12. Haftaya geldik mide bulantısından yanmasından duramıyorum
Sevvalkeles79 Mide bulantilarim hep vardi hala devam ediyor😌 2li taramaya gttim bugun kiz gibi geldi bana ama kesin sonic icin erkenndedi bakalim hayrlsii❤👼
Minyonik Biz 12+5 olduk 🌸 10uncu hafta bulantılarım geçti çok şükür ama mide ekşimesi oluyo geceleri😒bir hafta önce doktorum erkeğe benzetti bariz bi çıkıntı vardı ama kimi kordon kimi klitoris olabilir diyo bilmiyorum artık neyin nesi😅
nursenakaynak01 benim-kalbim-o ikili test bana yanlış gekiyor âmâ bilmiyorum eabbim hepimizin çocuğunu sağlıklı kucagimizaa almayi nasip etsin
Bsra_agc43 12hafta 4 gunluguz hamdolsun ama daha doktora gitmedik 2 hafta sonra gidicez insallah tarama testi zaten yaptrmcam cinsiyeti de erkekse belli oluyomus 3 aylikken ama kizsa biraz gec gelisiyormuss
Fatmanur25 Hiç bir şey yiyip içemiyorum midem çok bulanıyor zor geçiyor rahat gebelik geçirenlere hayranım sürekli yatıyorum halsizlikten dolayı. tarama testide yaptırmayı düşünmüyorum