kelebek12345 Merhaaba arkadaslar. 2. Transferm olucak. Bugn adetim bitti 5. Gündeym. Doktorum sadece estrofem ile folik asit verdi kullanıyorm. Estrofem günde 3 kere alıyorm. 10. Gün kontrolm var. Nasl bir yol olacak bilgisi olanyazablirmi?
Cigdemveminik kelebek12345 merhaba hayırlısı olsun öncelikle 🙏🏻 Doktorunz transferden önce coraspin verir büyük ihtimal kan sulandırıcı olarak birde tutunmasını sağlamak için jel yada iğne verir 🤗 benimde tüp bebek bu arada şuan 5+4üz inşallah darısı size olsun 🤲
hemsireanaa kelebek12345 bende dondurulmuş transfer oldum canım.estrofem kullanıyodum günde üç kere rahimin belirli bi kalınlığa gelince transferin olucak daha sonrasındada aynı süreç tutunması için ilaçlar felan
Adel001 kelebek12345 estrofem çok iyi bir ilaç bende kullandım. Günde bir kere alıyordum kahvaltıdan önce . Çok ama çok iyi ilaç
Deryadgm kelebek12345 10 günde sonra gidince transfer için gün vericek, estrofeme ek crinone jel progestan coraspin oksapar gibi ilaçlara başlıcak hastaya göre ilaçlar değişiyor, gebeliğin 12. Haftasına kadar kullandım bu ilaçları hakkınızda hayırlısı inşaAllah pozitifi görürsünüz ben gördüm🥰
Cigdemveminik kelebek12345 ilk tedavimde tuttu fakat oğlumu erken doğumla kaybettim şimdi ikinci denemem buda ilkte tuttu çok şükğr ikiside donmuş embriyoydu
Nefesimolsun Cigdemveminik merhaba inşallah bu sefer evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder rabbim🙏2.dondurulmuş embriyo transferini ne kadar sonra yaptmıştınız.benimde ilki donmuş embriyo idi maalesef daha 2 gün önce aldık olumsuzhaberi.şimdi yine transfer için donmuş embriyo var Dr.hiç ara vermeden ilk adet ile başlayalım diyor.tabi adetin 2.günü kist kontrolünuapıloyor eğer kist yoksa tedaviye başlanıyor.sizin Dr.ne kadar 2.transfere ne kadar ara vermeyi uygun gördü acaba
kelebek12345 Benm ilki donmus embriyondegldi direk transfer oldm. Tutmadı bu sefer ikiz dondrlms embryo olacak
Nefesimolsun kelebek12345 merhaba Canım öncelikle hayırlı olsun,inşallah bu sefer bebişinm sana tutunur.Benim dondurulmuş embriyo transferim yapıldı ama maalesef 2 gün önce olumsuz haberi aldım 😔Nasip değilmiş şuan diye düşündüm.dondurulmuş transferde başarı şansının daha yüksek olduğu söyleniyor.İnşallah senden güzel haberi alırız 🤲Ben de 2.transferi yapıcam yalnız en az kaç ay beklemek lazım onu bilmiyorum 🤔 senin ilk transferin ne zamandı Canım,transfer edilecek embriyo kaliten nasıl ayrıca..
kelebek12345 Nefesimolsun benm ilk transferm eylülde olmsdu. 3 embriyom vardı ilki tutmadı iyi kalite. Geriye smdi 2 kaldı biri iyi biri orta kalite insallah bu sefer tutar 🙏🏻
Nese_ Nefesimolsun merhaba sanırım sizinde dondurulmus embriyo transferiniz oldu benim de olacak kısmet olursa taze transferim Ocak aynıda yapıldı ve maalesef sonuç negatif oldu 2 tane dondurulmus embriyom var kısmet olursa bu ay transfer olacagım yalnız bana doktor normal kendi rahim kalınlığınla olcak dedi ve sadece folik asit verdi sizin nasıl oldu acaba
Cigdemveminik Nefesimolsun ben 2 sene bekledim ama sıfırdan başladı tedavim ilkinden embriyo kalmamştı şükür bunda kaldı iki sene arayı kndi isteğimzle bekledik ama doktorlar genlde 2. Adette tekrar denemeyi uygun görüyolar diye biliyorm hakkınızda hayırlısı olsun bu sefer inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız
Babygeliyo Nefesimolsun en az 3 ay ama dahada fazla olabilir demistim benim doktorum 10ay sonra yaptim ikinci denememi
Nefesimolsun Nese_ dondurulmuşla oldu canım.Allah yardımcınız olsun,inşallah gebe kalırsın cnm🙏Rahat ol ve beslenmene dikkat et.Ben Estrofem kullandım,senin doğal yolla kalınlaşacak sanırım,onu uygulayan Dr larda var diye biliyorum.Rahimin buna uygun demekki.
Nese_ Nefesimolsun inşallah canım hayırlısı inşallah bana hiç ilaç vermedi sadece suan folik asit kullanıyorum rahim çok iyi dedi adetin 2 gunu baktığında birde düzenli adet pluyormusun dedi ondan sanırım normal yapacaklar bakalım hayırlısı inşallah 🤲🏻