Selinsu Fyzaismail ben ilk basta 1 tane kullaniyodum biraz kansizlik cikti doktorum gunde 2 yap dedi tok karınla
Greyy90 Fyzaismail bana Da aç karnına 1 tane olarak verdi ama maalesef aç karnına içemiyorum bulantı yapıyor o yüzden kahvaltıdan 2 saat sonra kullanıyorum
Fyzaismail Minikkalp4167 ya benım ilacın kutusunun üzerinde 2 çizgi var yanı günde 2 kere demek oluyor dün kullanmaya başladım dün sabah akşam olarak aldım sonra aklıma takıldı bşi olmaz heralde
Ipekseyda23 Fyzaismail ben kullandım feci şekilde mide ağrısı yaptığı için başka bi ilaç kullanmaya başladım
iremss Fyzaismail 1 kez alıyorum sabahları ama kan değerlerinize göre kaç defa alacağınız belirleniyor olabilir, genel olarak günde 2 kez kullananlar da olabiliyor
Babyone İlacın prospektüsünde 60 kılo ıcın gunde ıkı tane dıyo. Okuyup aslnda kac tane ıcmenız gerektıgını ogrenebılrısmz. Bebde 60 kıloyum 2 tane kullanıyrm
dentem61 Fyzaismail günde bir kullanıyorum akşam yemeği arasında kesinlikle süt ve süt ürünü tüketilmiyor demiri çekermiş 🥰 falan