Betul55 Merhabalaar ☺️ 2020 temmuz anneleri olarak burda süreci konuşalım istiyorum. Daha yeniyim başka grup göremedim böyle. nasılsınız? Mide bulantılarıyla nasıl başa çıkıyorsunuz 😊
hilobero Betul55 Ben şanslımıyım bu konuda bilmiyorum canım sabahları uyandığımda sadece midem dönüyor çok hafif oda 🤦♀️ Rabbim şifa versin çubuk kraker yiyebilirsiniz yataktan kalkmadan 😂
Zemine11 Betul55 3 kilo da ben verdim zofer kullandım dr um yasakladı prilam dr kullanıyorum ama tam anlamıyla geçtiği söylenemez
Betul55 Arzu18 ya bende verebilsem keşke dicek durumdayım😂 ama yürüyüşe bile çıkamıyorum markete bile çok zor :(
Demetdemircioglu Ac durarak bulantilarla basa cikiyorum😂 ilk gebeligimden kalan veremedigim dogum kilomdan 200 gr kaldi 😂
Betul55 Demetdemircioglu ben de 7de uyanıyorjm 11e kadar bişey yiyemiyorum yersem direk geri çıkıyoor :( midem yanmaya başlayınca yiyebiliyorn😂
Demetdemircioglu Betul55 bide oyle bi uyku halim varki 12den once kaldirabilene ask olsun😂 allahtan oglumda uyuyo😂😂
Anne23 Geceleri cok kötü oluyordum ben. O yüzden artık aksamları sadece salata yiyorum böylece mide bulantılarım bitti 😂 10.haftamdayım
Arzu18 Betul55 vermeyin vermeyin gücünüz kuvvetiniz kalmıyor daha sofra başındayken gidip çıkartıyorum sonra halim kalmıyor sürekli yatıyorum. 3. 4. Aydan sonra kesilir diyorlar inşallah atlatacağız
Betulsna Betul55 Merhaba benimde 22 temmuzda doğumum olacak nasip olursa. Mide bulantısı başladı ama her zaman çıkaramayanlardanım bnde🤦🏻♀️ Üstüne birde soğuk algınlığı, öksürük çıktı. Çok zor zamanlar geçiriyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Esra_aciyan Bende 10 haftaya giricem ilk 4 hafta baya midem bulandı hiç bir şey yiyemedim.cok şükür şimdi sadece sabah aç karnına oluyor.doktorum 13 haftaya kadar biter dedi bekliyoruz bizde 😘😊mideni boş bırakma ben hep domates ekmek bide kraker yedim
Simya Esra_aciyan hahaha aynı ben 😂😂 domatese asitli diyorlar ama ekmek arası domates col güzel gidiyo .
Betul55 Kahvaltım sadece tost, gün içinde bazen meyve ve az akşam yemeği:/ sonumuz hayr olsun diyelim inşallah geçer. Doktorum mide bulantın varsa şükret rahmin sağlıklı çalışıyo demekki dedi ona güveniyorum😂
Arzu18 Betul55 8+1 de duydum çok şükür şuan 10+1 temmuz 1 gözüküyor doğum. Doktor bir ay sonra çağırdı beni çok düşündürüyor uzun bir süreç değil mi