Meleeekk 15+3 🥑 bizimde 🤰🏻
Cinsiyetimiz belli değil hiç bir şekilde tahmin vs de yapılmadı. Haftaya kontrolüm var öğreniriz sanırım. Ben bulantılardan bir şey yiyemiyorum ama eskiye göre çok şükür iyiyim meyve, peynir ekmek ve salçasız etsiz sebze yemekleri ile besleniyorum 🤗
Salça, et ve çikolatadan hala tiksiniyorum Rabbim günah yazmasın 😔 Çok severdim normalde