Ask_H canım çok geçmiş olsun. Aynı şeyi ben de yaşadım alt karın ağrısını geçen haftalarda o gece acile gittim usgde de ağrım görüldü o gece hastanede kaldım önlem amaçlı iğne serum falan yapıldı. O günden beri de dikkat ediyorum kendimi hiç yormamaya çalışıyorum progestan iğne kullandım o bitti şimdi fitilini kullanıyorum, magnezyum da verdi
Eğer ağrın geçmiyorsa bir daha doktoruna görün derim,sağlıcakla 🤗