Gizemmmm Kizlar Afyon da bi arkadasim dogum sancilarini hafifletmeyi ogreten bir kursa katildiginj soyledi.hem de devletin sagladigi ucretsiz bir kursmus. Ve dogumu gercekten cok kolay oldu. Izmir de var mi boyle bir sey
-silinmis110- Gizemmmm bildigim kadariyla devlette olan sadece gebelik bilgilendirme kurslari seminerleri oluyor orda anlatmış olabilir ler gebelik sinifi falan diyordu devlette bende afyondayim ama o konuda hic bir bilgim yok neresiymis öğrenebilir misiniz
SerapUGR -silinmis110- afyonda gultenakkus instagramdan bakın ben istanbuldayım eğitimlerine katılmayı çok isterdim insanı motive edişi normal doğuma hazırlayışı çok güzel canlı yayınlarını kacırmıyorum. Keske eğitim alabilseydim gülten hanımdan
Gizemmmm -silinmis110- canim hastane hangisi bilmiyorum ama devlette demisti arkadasim. Gulten gokkus diye biri vermis egitimi . Instagramdan da takip edin . Baya rahatlatici birisi.
-silinmis110- SerapUGR suan instagramda n baktim ama bir cok kisi cikti o isimde nerde seminerler veriyor acaba
SerapUGR Afyon devlet hastanesindeymiş eğitim verdiği gebeler genelde sancısız geciriyor doğumu yani sancıları atlatmayı başarıyolarmış imkanın varsa katıl canım
-silinmis110- SerapUGR imkanim var inşallah giderim bunu bilmiyordum arastirayim ne zaman ordaegitim verdigini falan perşembe günü de kontrol um vardi umarim denk duser sagolun bilginiz icin
-silinmis110- SerapUGR sagolun sizlere de kolay agrisiz dogumlar inşallah 🤗🤗 kac haftalik hamilesiniz ben 34 +2 💙🤗
-silinmis110- Gizemmmm evet ya valla cok sağol canım bende araştırıyordum prenses doguma vs bakmıştım iyi oldu 🤗 sizin cinsiyeti nedir 💙❤