Betul55 Selam kızlar. Henüz 7. Haftamdayım, şimdilik medical parka gittim muayene için. Bu hastaneye gelip gözlem yapan varmı? Yada sizin gittiğinz memnun kaldığınız hastane önerisi? Teşekkürler şimdiden ☺️
Fatmaaldmr Betul55 Çamlıca medipol latife Aslı çilli gerçekten iyi bi doktor normal doğuma zorlayan tanıdığım tek doktor diyebilirim
Aysenur29 Betul55 bende kurrköy emsey hastanesi pınar hanıma gidiyorum çok naif bi hanım tavsiye ederim.
Betul55 Çamlıca uzak kaçıyor sanki:/ ill gebeliğim tedirginliklerim oluyor hastane yakın olsun istiyorum. Bölge hastanesinide yeternce donanımlı değil diye duydım ama
Ayse_1 Bende kurtköy ersoy hastanesine gidiyorum ersoy hastenesi Esra Aydın Şahin çok tatlı bir doktor tavsiye edebilirim🥰
Fatmaaldmr Yusufpoyraz dün fiyat aldım bende normal Doğum : 1750 tl zorunlu sezeryan 2200 tl isteğe bağlı sezeryan 4000 tl epidural 500 tl spinal 1000tl suit oda 500 tl mesai dışı doktor çağırma da 850 tl
2104 Aysenur29 oo baya doğum yaklaşmış🥰 çok merak ediyorum pınar hanım doğum sırasında nasıl şuan ilgili birisi doğum yaptıktan sonrada bilgilerinizi paylaşırsanız sevirim 👍 17+3 miniğiz daha
Aysenur29 2104 Normal doğum konusunda istekli bi doktor inşallah doğum esnasında hastanede olur,bende yazarım burdan 😊
busrabusr Betul55 17 haftalığız yarın kontrolüm var bakalım 🙈 siz memnun kaldınız mı neslihan hanımdan? Ben ilk kontrolden itibaren çok memnunum Halide Hanımdan
Betul55 busrabusr benim arkadaşımın doktoruydu o önermişti ilk gidişim ama memnun kaldım ilgisinden. Boş bi insan değil gibi. Cuma günü tekrar gözlemlicem 😬