Aslicrn Kızlar 2 saattir falan karnım çok sert taş gibi nefes anlamıyorm sanki tıka basa yemiş de şişmişim gibi hissediyorum ve karnımın üst tarafları çok ağrıyo bu kasılmamıdır bi problem olurmu hiç iyi hissetmiyorm 31+2yim
tugceavkrn Aslicrn kasılma denen şey sancının olmasiymis diye duymuştum sancıyla aynı şeymiş yani bende henüz tam bisey bilmiyorum ama öyle duydum
Gulfem07 Aslicrn kasilmaniz oldugunu anlamak için uzanıp bakmanız gerek.Izin alın uzanın geçmiyorsa hâla taş gibiyse kasilmadir.
Ftszgn Aslicrn kanının bi yerinde bebek toplanıyor 1 dk sonra yumuşuyor eğer 1 saatte 5 6 dan fazla olursa mutlaka doktora gidin, ama hiç geçmeden sertleşme varsa gaz muhtemelen
Kuzeyarelin_annesi Yatıp uzanmayı denedin mi ayakta çok kaldığında bebek toplanıyor ve sertleşiyor kasıyor seni yani
Aslicrn Kuzeyarelin_annesi çalıştığım için uzanamadım malesef 😔 bebek toplanması mı bu yani ayırt edemiyorm ne olduğunu kasılmamı anlamadm
tubizm Aslicrn canim bende de cok oluyor. ama en fazla 2 dk sürüyor sonra yumuşuyor. senin geçmiyor mu hiç
tubizm Aslicrn canım bi acile gidip nst den anlasilir aslinda. korkma bakalim bi git icin rahat etsin
Aslicrn Ftszgn karnın bi tarafını şişirdiği zaman mı bebek toplanması yani kasılma oluyo? Benim komple karnım sert belli bi yeri değil
Aslicrn Ftszgn yok onu biliyorm hatta itiyo falan belli bi süre geçiyo snra öyle bişey değil bu gaz olabilirmi hayatmda hiç böyle gaz yaşamadm 😂