Merhaba bayanlar 25 haftalık hamileyim bugün idrarla beraber kanamam oldu doktora gittim ultrasyon ile baktı bebekte bir sıkıntı yok hamileliğim gayet iyi alttan da baktı idrarda enfeksiyon ve intihap çıktı başına gelen varmı acaba ne kadar süre sonra geciyor doktorum ilaç verdi kullan dedi 1 ay sonra kontrole gel dedi idrar kültürü yaptı ama sonuç 2 gün sonra çıkıyormuş neden olabılır ki böyle birşey çok korktum Rabbim kimseye yaşatmasın sağlıklı sehatlı alalım bebişlerimizi kucagımıza inşallah dua edin bana ne olur