zeyzey12 anneler bugün tam 38+3 olduk ve kontrolumuzde bebegin doğum kanalına girmeye başladıgını söyledi size sorun ise bebek doğum kanalına girdikden ne akdar süre içerisinde doğum gerçekleşir?
Ceyda55 zeyzey12 benimde 37 lerde aynı şeyi dedi doktorum hatta 40 ı beklemez yüksek ihtimal dedi geçen hafta da yerleşmeye başlamış dedi ama 39+4 olduk hala bişey yok bekliyorum 🤦♀️ kişiden kişiye değişiyo ama
zeyzey12 Ceyda55 yaa acaba benmde 40 ı bulurmu ki bazıları doğum kanalına girmeden sancı başlayınca giriyormuş 🤷🏼♀️ patron onlar ne zaman istelerse o zaman geliyorlar 😕 ama işde çok agırlaştık böyle çok zor gerçekden
Ceyda55 zeyzey12 valla bilmiyorum ki canım inşallah hayırlısıysa kalmaz kırka 🤲bu hafta fena ağırlaştım yarın kontrol var bakalım ne diyecek
melike46 Bende dün sordum doktoruma kanala girmesi önemli değil kasılmalarla giriyor dedi hiç anlam veremedim 🙄
Ceyda55 zeyzey12 yine bişey çıkmadı ki sancılarım en fazla 70 ı gördü 😒 bizimki içerde güzel güzel parmağını emiyodu pazartesi tekrar gidicez 2 günde bir sonra 😒 13 üne kadar bekleyelim dedi 🤦♀️