Herkese merhaba,
İlk doğumumu maalesef sezeryan olmak zorunda kaldım ve genel anestezi oldum. Çünkü çok korkmuştum, ağlayarak gittim ameliyathaneye. Şimdi acaba ikinci doğumu spiral mi olsam diyorum ama karar veremiyorum. Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum.