Zeynepmum Ledeyna canım bi şey sorucam yarim saatte bi vuran sancılarınız dayanılmayacak boyutta değil dimi?
Ledeyna Zeynepmum hastanedeyim canim okadar dayanilmaz oldu artik 3 4 santim aciklik var dediler nstdeyim bakalim kizim ne zaman gelecek 😊
Zeynepmum Ledeyna ayy çok güzel ve heyecanlı 🙂 ben de o şancı zamaninin gelmesini dört gözle bekliyorum. Nst ye bagladiklarinda sancinn yüksek çıkarsa herhalde suni sancı vermezler dimi kendi sancinla doğum yaparsın heyecanlandım simdi 🤗🤗
Ledeyna Zeynepmum aynen canim benim 2inci dogum tecrubede var simdi yoladayim bakalim ilcede doktor yok il e gidiyoruz ne olacak dua edin bugun dogumum olsun ..
Ledeyna Zeynepmum sevk ettiler ile canim gidiyorum simdi yoldayim dogum olur dediler acilmamda sancilarimda var ama bakalim hayirlisi doktor ne diyecek canim
Zeynepmum Ledeyna ayyy ne güzel canım benim çok sevindim senin adına 🙂 inşallah sağlıkla bebeğini alırsın kucağına 🙂
Ledeyna Zeynepmum amin cok tesekkur ediyorum canim insallah kizimi alirim kucagima darisi butun hamilelerin basina