Eliferdinc Gulbgn herşey yolundaysa 36.haftaya kadar almıyorlar canım. Ancak doktor bi sıkıntı görürse daha erkende alabilir
Gulbgn Aturkk inş beni de alır 34 olacm sanki adet sancım var mış gibi hissediyorum böyle soylersem alt dm bakar mı
Aturkk Gulbgn bende öyle hissediyorum ya 2 gündür doktora söylersen alır nst ye alttan bakmaz sanmıyorum nst sonucuna göre davranır