Seymaa16 Arkadaşlar normalde anemim kansızlık var. Test yaptırdım dokuz daymış. İlaçta kullanıyorum bir işe yaramıyor. 27. haftaya girdik. Önerisi olanlar yardımcı olabilir mi Lütfen pekmez dışında 😅☺️
EylemHazal Günde 2 ye çıkarır dr ilacını yine yükselmezse kan takviyesi alırsın düzenli kullan ama ilaçlarını
Seymaa16 Ve normalde Prof a gidiyorum . Bakalım kadın doğum doktorum ne önerecek olmazsa ona gıdıcem tekrar 😕 belki arkadaşlar yardımcı olur diye post açtım 🌸