Elif1ekim hafsa2020 12 de erkek 16 da kız dedi o yüzden 16 yi kesin bekle çünkü doktor istediği kadar tahmin etsin cinsiyet tıbben 14.cü haftada tamamlanan bir şey yani kemik yapısı bilmem neye göre hiçbir doktor kesinlikle bilemez sadece tahmini tutmuştur canım sen 16 yi bekle için rahat kafam sakin olur valla bak
Durukayra hafsa2020 12 de erkek 14 ve 16 da kiz dendi 😞20.haftayi bekliyorum kesin sonuç için acele etmeyin derim saglikli dogumlar☺
CiaoBella Ben 21de öğrendim 17de kız dedilerdi 21den sonra erkeğe döndü bi daha deüişmedi.. en kesini 20den sonra oluyor. 16lar belli olması için yeterli ama 100de yüz değil. Alışveriş için yirmileri geçmesini bekle mutlaka.