Kubraismail61 Kubrahalil hayırlısı olsun odaları tek kişilik olsa daha güzel olurdu ama doğumla alakalı şimdiye kadar olumsuz bişi duymadım inşallah güzel doğumlar nasip olur hepimize 🌸
Birkucukkelebek Sheida merhaba canım konu üzerinden baya geçmiş ama Ertan adalı dan memnun musun ben de ilk kez gittim çok saygılı bilgili Güler yüzlü biri. Ama ilerleyen zamanlarda tavrı nasıl aradığında ulaşabiliyor musun?