39+1 son 6 günümüz kaldı dün ilk kez alttan muayene oldum dogumhanede açılmak yok nst de bir kez çıktı sancim arada yokluyo o kadar 😊 pazartesi günü tekrar gidicem artık o zamana kadar olmazsa hastaneye mi yaticam nolucak bilmiyorum ama heyecan tavan suan 😊😂