Merhabalar ben ocak başında 35+4 hafta doğum yaptım 5 şubattq oğlumu kaybettim .. şimdi 23+0 hamileyim yine oğlum olacak kilosu 470 gr mış doktorum bir sıkıntı yok dedi ama kaybımdan dolayı ben sürekli küçük mü değil mi hep düiünüyorum sizce kilosu normal mi ?