Gulaycyrus Canım bende başta bebek odası düşünüyordum ama sonradan mantıksız geldi, sürekli emzireceksin, ağlayacak sürekli odaya git gel zor olur, Ben yanımdan ayırmam o yüzden Park yatak almayı düşünüyorum genelde koynumda uyuturum çünkü bırakamam yavrumu 🙈, aklı ermeye başladıktan sonra (2 yaş gibi) güzel bi oda yaparım oyuncakları için vs. hem özel alanı olur diye düşünüyorum 🤔