Bhraydn 38+3 olduk ve ben cok sıkıldım artık varmı önerileriniz kızlar sunu yaptım işe yaradı dedıgınız benım gibi bekleyenler ne durumda
Busraefe Bhraydn hurma tüket cnm hatta kaynat hem suyunu iç hem haşlanmış halini de ye . Merdiven inip çık. Yürüyüş yap .pilates topun varsa zıplayan bilirsin birde hergun sıcak duş al
Kbr_2019 Bhraydn cinsel ilişki kızlar doğumu tetikler 36 dan sonra. Deneyebilirsiniz, ben henüz ilk ve 15 haftalık hamileyim ama sağlık sektöründe çalıltıpım için kdın doğumcularımızn ilk tavsiyesidir👍🏻
Smnl Bhraydn göğüs uçlarının uyarılması salgıladığı hormon nedeniyle doğumu tetikliyormuş gebe okulunda söylediler
Bhraydn Zuhal_19 vala artık kasılıyorum cunku 9 ay boyunca kusmaktan gına geldi bide iki küçük cocugum var bunaldım artık
Bhraydn Busraefe kuzum bugun hurmayı dedıgın sekılde yaptım yürüyüş yapamıyorum iki kucuk cocugum var evde fazlasıyla onların arksında dolanmaktan oturamıyorum zaten;)ılık dus alıyorum hergun birde sıcak suya oturca bugun inşallah işe yarar
Busraefe Bhraydn bende çok fazla yürüyüş yapamıyorum 😀 senin bebekler yeterince yoruyordur zaten doktorum birde bana çok dinlenme yatma dedi bebek daha rahat doğum kanalına girer dedi 😀 sen benden daha şanslısın 3. Doğum ilk doğuma göre daha kolay olur acılman die düşünüyorum
minik_kuzu_ Zehraak hepsini bir denediyseniz zararı olmuş olabilir bitki çaylarını bile çok karıştırmadan kullanmak sağlıklı içlerinde daha önce hiç kullanmadığınız bir bitki vs var mıydı
Zehraak minik_kuzu_ yoktu aslında..zencefil tarçın ve karanfil kaynatmistim. Birleşince mı yaptı bilemedim.gerci ahududu yaprağı çayida yapmıştı.bnm bunyemle alakalı belkide😟