16 haftalık oldum kızlar geçen eşimle ilişkş sonrası kan geldi normalde kendi doktorum bayan , gece nöbetçi bi doktor vardı erkek çok çekindim alttan bakıcak diye allahtan bebeğimin kalp atışlarına baktı iyi bi sorun yok dedi o günden beri tedirginlik yaşıyorum