Arkadaslar oksapar kansulandirici ve corasbini kullaniyorum 31 haftalık. Hamileyim bugun dokturum corasbini biraka bilirsin dedi sehir deisikligi yapinca dokturumda deismek zorunda kaldi kendi dokturum 34 haftanda birak demisti suan antalyada koray duman dr gidiyorum ikinci gidisim siz kac haftalikta biraktiniz acaba biraz tedirgin oldum