Merhabalar size bir şey sormak istiyorum 12+6 hamileyim. Cinsiyeti hakkında bir fikrim yok şu zamana kadar doktora sormadım açıkçası tek temennim sağlıklı olsun hayırlı olsun. Kalp şeklinde rahmim olduğu için zaten kolay geçmiyor bu süreç. Niyeyse içimden hep kız geçiyor, hislerim beni yanıltır mı başına gelen oldu mu ? Hiç önemli değil ama kızlara çok düşkünüm bu sebep olabilir mi