Sonunda bende hikayemi anlatılan çok şükür Rabbime bu süreçteki tüm annelerimize kolaylık. Versin
En baştantan anlatıcam ki hiçbir zaman pes etmeyin ben beş yıl önce evlendim 1.5 yıl bekledim çocuğum olmuyordu tedavilerle hamile kaldım 8 haftalık kem bebeğimin kalbi durdu küretaj oldum sonra tekrar tedavi oldum 6 ay sonra ikinci kez hamile kaldım o bebeğimde 6 haftalıkken kalbi durdu sonra araştırmaya girdim meğerse bende kan pıhtılaşması varmış yüksek dozda ben aspirinle tedavi gördüm 1.5 yıl sonra üçüncü kez hamile kaldım tedavi sonrası sonra hergün iğne vurdum kendime aspirin kullandım ve bu iğneler 247 tane sonrasın da sezeryanla 29.11.2019 da gelen minik küçük dünyalar güzeli kızım oldu 2.100 gr oldu ama çok şükür şimdi Yanımda kucağımda tarifi mümkün bile değil. Rabbim isteyen herkese versin onlarda sağlıkla. Büyütsün inşallah. He bu arada ben inanılmaz derecede korkuyordum her iki doğumdan ama sezeryan genel anestezili doğum yaptım ve çok güzel geçti yavaş yavaş da toparlıyorum yani bizi korkuttukları gibi değil hamile annelerimiz sakın korkmayın sezeryandan. Biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin sormak istediğiniz birşeyler varsa her daim yardımcı olurum 👋🏻❤️