Semiha89 Deniz07 canım bende cok mrak ediyorum ama 10. Hafta cok erken bence ya dr kız veya erkek desede ben güvenemem bence en az 12. Hafta beklenmeli... Ben 11+1 im bende acaip merak ediyorum.
Fatma9494 Deniz07 valla bende 10.haftadayken doktor tahminde bulundu bugünde cinsiyeti öğrenmeye gidicem bakalim doğru mu bilmiş 😅😊🐣
Burcugaz 10 haftalık çok zor gibi ben 12. Haftada öğrendim o bile bana erken gelmişti ki 10.hafta çok tutmaz doktorun dediği gibi geldi bana bacım