Aysekmn Bende kararsız kaldım 😏 Doğumdan önce bize hastanenin kıyafetinden giydiriyorlar daha sonra pijamalarimizi giyiyoruz. Hem pijama hem gecelik olduğu zaman pahalıya geliyor. O kadar para harcamakta istemiyorum şaştım kaldm😄 daha doğuma var ama indirimdeyken insan hemen almak istiyor