Sueda29 Kızlar benim doğumum 22 mayıs doktorum daha erkende doğabilir dedi.şimdi bi liste yapıcam aldıklarım iki uzun kol iki kısa kol çıtçıtlı zıbın.iki patikli pijama.10 lu hastane çıkışı.çorap. başka neler almalıyım giyecek olarak yardımcı olurmusnz
Mervezumra Sueda29 zibin biraz daha almalisin bence en az 10 tane olmali cunku cisi cikiyor terliyor ince battaniye al kundak al 5 li hsstanede cikisida alabilirsin cantaya yedek koyarsin lazim oluyor tulumlar rahat oluyor 3-4 tane ondan alabilirsin