SecilHakan tam 15+1 haftalıktım hiç bişey yokken sadece kasıgımda sertlşme ve birden tuvaletim geldı lavaboya bi gittiğim de kan ardından suyum geldı nasıl akıyo anlatamam.. Arastırma hasta hanesinde tam 7 gün yattım.. Antıbıyotık tedavısı serum lar hep bı ümidim vardı. Bnm de bebegım yasıyodu. En son prof geldı bı krr ver ya bebegı alıcaz ya da yok istemem dersen artık bebek mıkrop kpıyo ve enfeksıyon ve antıbıyotık işe yaramıyor bu enfeksıyon yumurtalıklrın tuplerın sarma rıskın var ve böle olursa bırdaha çocuk sahıbı olamazsın dedı. Dünyam basıma yıkıldı bn dedım olmaz canlı aldramam suyun geldı sancın baslıcak zaten er geç dedı. Dosyamı ıstedım esım hmn gıttı 2 farklı doktora daha sorduk normalde özele gdyodum kndı doktoruma. Hpsı aynı dedı. Sancı verdıler dgrdum ama çok zor du. He gün agladım oğlum olckmş takı otopsı sonucu gelene kadar ondan sonra şükrettim olmayan hastalık yokmuş kaburgası göçük bgrsklrı dsrda hıdrosefali yarık dudak daha bıkac tane daha var. O kdr yasaması mucızıymş zaten benım hep knmm oluyodu hep duscek dedıler ama işte..bnm basıma, gelen bu yanı su gelmesı o kesenın delınmesı farklı.. Azalması çok olması farklı. İnşallah senınkı saglıklıdır durur bütün dualarım senınle.