Merhaba herkese.
2 kez kimyasal gebelik yaşadığım için doktorum benden trombofili paneli istedi.
Yapıldı.
Sonucumda Mthfrden bir tanesi Heterozigot, diger 3 parametre normal.
Doktorum bunun cogu kiside boyle olduğunu, herhangi bir ilac kullanmama gerek olmadığını belirtti.
Bu daha cok folik asit eksikliginden olur dedi.
Folat degerim de 10falandi.
Simdi yine kullanyorum folik asit.
Bu ay yine deneyecegiz. Genelde yorumlarda okudugum kimyasaldan sonraki ay gebe kalinmasi kolaylasiyormus. Allah her seyin hayirlisini versin elbette.
Sizlerde trombofili paneli yaptirip boyle bir mthfr degeri heterozigot cikn var mi?🧿🙏