İlk kızımda pişik için bepantol sürmüştüm ve bizde işe yaramadı hatta dahada betr oldu sonra hemşire arkadaşım sudocrem verdi ve anında düzeldi, kendiside geceleri yatarken yüzüne nemlendirici olarak kullanıyodu, içinde hücre yenileme özelliği olan bir kremmiş ben memnundum yine sudocrem aldım