Reyhann93 Prenses39 anladım tşk ederim dün gitmiştim bende 5 +5 17 mm kese boştu alttan bakmadı onun için sordum kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🤲
Prenses39 Reyhann93 normalidir görünmemesi bende de bebeği gördü ama kalp atışını dinletmedi onun için haftaya gidicem inşallah sizde kucağınıza alırsınız🥰🤗 biz biraz sabırsızlık yapıyoruz galiba özellikle ben😊
Gnl123 Prenses39 Ben şu anda 22+6 haftalığım.Hamileligimi ogrendigimde 6-7 haftalık gebelikdi.Kese 8 mm di.
Reyhann93 Prenses39 anladım canım benim kese 17 mm ama yolk saç yok malesef sanırım boş gebelik olucak
Reyhann93 Prenses39 inşallah olmaz tşk ederim hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah sizde bebeğinizi 🤲🤲