Gamze8001 bikere sondayı uyuşmadan uyanıkken takıyolar, doktoruna danış eğer mümkünse anesteziden sonra taksınlar, sonrasını zaten uyuduğundan dolayı bilmiyceksn..
ben uyanırken befes alamadığım ve çok zorlandığım için bu defa uyumak istemiyorum ama sonuçta sezeryan kesikte dikişte aynı , muhtemelen acısıda aynı olucaktır , hastanede 1 gün kaldım , elinden geldikçe yürümeye çalış amelyattan sonra neyazıkki ilk acı fazla oluyo ama , çabuk iyileşiyosun merak etme , öyle yada böyle yaşıycaz hiç kasma , korkma, bn ilkinde insanlar buacıyı bile bile nası 2.yi yapıolar tövbe diodum . Ve şuan son 98 günüm
annelik her acıyı unutturuyor, inşallah sağ sağlim kucağına alırsın yavrunu🙏🏻