Merveevik Hem hap olanı hem de çiğneme tableti olanı var.Eczacı soruyor zaten alırken hangisini istediğimizi
Deniz14 Ogut1996 bence doktorunuza ve eczacınıza bir danışın çünkü çiğneme tabletleri yutulmamalı yutulan haplarda çiğnenmemeli emilmemeli zararları büyük
Busraaras klebsiella bende maltofer kullanıyorum aylardır sabah uyanır uyanmaz içiyorum en az 1 saat bıyunca çay ve süt içmiyırum eczacıda doktorumda bu şekilde söyledi kahvaltı engel değil yemeğini ye ama süt ürünleri ve çayı vitaminden 1 saat sonra tüket ben 1 saat sonra rahatlıkla kahvaltımı yapıyorum.
Nur1 klebsiella canım bende kullanıyorum öğle yemeğinden hemen sonra içiyorum doktorum mutlaka tok al demişti aç içtiğimde kötü olmuştum midemde gaz tarzında sancılar olmuştu
Busozi Gece yatmadan once iciyorum dktorum sut, sut urunleri ve cay la arasini en az 1-2 saat ayarlamam gerektigini soylemisti
DamlaPinar Kaçıncı haftadan itibaren maltofer kullanmaya başladınız bana 11+4 de kan değerlerim normal olmasına rağmen doktorum yazdı ama ben içmedim şu an 15+2 deyim
kubik kahvaltidan yarim saat once portakal suyuyla iciyorum ben. 2 saat once almak gerek diye biliyorum ama uyanamiorum