Bana oldu canım valla su içmek dışında yapabileceğin hiç bir şey yok.oda sıcaklığında su içicen.3.5 4 lt iç bol bol tuvalete git.ağrı kesici parol minoset içebilirsin ama ben içmedim öyle çektim ağrısını yapabiliyorsan yürüyüş yap hareket et sancı oluyor yürümesi zor ama yapacak bişey yok.hamile olmasan da kum dökmeye yapacak bişey olmuyor.idrar yolu enf varsa bi de antibiyotik veriyolar