Moa ben 27.haftadayim. şeker yuklemesinden sonra şekerim yüksek çıktı 1 gün hastanede yattim insülin ve diyete başladım 15 gün oldu daha düşmüyor. 10-10-10 gündüz, gece de 16 doz vuruluyorum açlık şekerim 100 çıkıyor ama tokluk şekerim 180-200 civarı çıkıyor. Bir türlü düşmüyor