Bugün ikili tarama yaptırdım çok şükür herşey yolunda ama benim rahmim ters normalde doktor bebeğin eşi aşağıda dedi 13 haftalığız şuanda iki kaybım olduğu için ilişki yasaktı zaten progestan kullanıyordum ama şuanda doktorum onu bıraktırdı ilişki serbest dedi zamanla yukarı çıkar o korkulacak bişey değil dedi ama burda okuduklarımda ilişki yasağı koymuşlar bilgisi olan var mı