sev163 Mrb arkadaşlar ikili testte b hcg hormonu yüksek çıkan var mı benim normalin 4 katı çıkmış bu yüzden de risk fazla gibi çıkmış ama ense kalınlığı ve pap değerimi ne var o ikisi normal