Nrmstfrkn yaaa canım benim allah bebeğini sana bağışlasın sağlıkla uzun ömürler 🙏 senin yaptıklarının aynısını bende yapıp hamile kalmıştım 2. Hamileliğimde. Bugün kürtaj sonrası ilk adetim. Adetim bitsin hemen sığan suyuna tekrar başlayacağım 🙏🙏 rabbim tekrar nasip eder inşallah bu güzel duyguyu bu sefer 9 ay boyunca sağlıkla taşımayı sağlıkla doğurmayı nasip etsin güzel mevlam bana da ❤️❤️ Aynen doktorlar o kadar kötü ki :( her doktora gidişimde ağlayarak dönüyorum o kadar üzülüyorum ki. Tamam allah başımızdan eksik etmesin onları ama bu kadar katı sert konuşulmaz, yaralı olan insanı iyice yaralamak gerekmez. Hiç bir doktordan gülerek çıkmadım tüp bebek deneninde bi adabı vardır sert söylenilmeZ. Ama işte 😞 rabbim en kısa zamanda nasip etsin normal yollarla inşallah 😞